syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklam ile logo karışmıyorsa pek sorun olmaz. Normalde kural

http://support.google.com/adsense/bi...t_to_mimic_ads
Aynen r10'daki reklam ve logo yerleşimi gibidir. Benim logo sadece site ismi yazmaktadır.