Arkadaşlar herkezin mutlaka değişik taktik ve stratejileri vardır.
Ancak artık, hedef kelimede yükselmek eskisi gibi değil.

Neredeyse acaip zor diyebilirim..

Klasik bilinmedik yöntemler harici deneyimlerini paylaşacak arkadaşlar var mı ?

Tanıtım yazısı alın, imleme yapın, güncel tutundan hariç ? Fikirlerinizi yorumlarınızı bekliyorum.