Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar herkezin mutlaka değişik taktik ve stratejileri vardır.
Ancak artık, hedef kelimede yükselmek eskisi gibi değil.
Neredeyse acaip zor diyebilirim..
Klasik bilinmedik yöntemler harici deneyimlerini paylaşacak arkadaşlar var mı ?
Tanıtım yazısı alın, imleme yapın, güncel tutundan hariç ? Fikirlerinizi yorumlarınızı bekliyorum.