Konu
Kıza Rezil Olduğum An :D
20-01-2013, 20:03:36
#4
keepimg
Bence gayet güzel espiri olmuş.. Normal bir insanın edebileceği bir laf
Kızları görünce konuşma zorluğu ya da her neyse bahsettiğin durumla bu söylediğinin alakası yok