Bugün ablamın arkadaşı geldi kız baya güzeldi , kızda benim yaşlarımda yaklaşık. Ben böyle güzel bir kız gördüğümde biraz saçma sapan konuşurum , ağzımdan istemediğim kelimeler çıkar . Neyse ben bilgisayardan iyi anlıyorum diye konu laptoplardan açıldı. Kız ben laptop aldım dedi 1500 liraya ama normalde başka yerlerde 2000 liraya satılıyordu dedi. Bende nerden aldın BİM den mi aldın laptopu dedim , ortamda ağır bir gerginlik oluştu kız cevap vermedi . Espiri yapma amacım yoktu ama nedense cümle ağzımdan bir anda çıkıverdi . Bugünden sonra artık espiri yapmamaya karar verdim