Arkadaşlar bir flash oyun sitem var ve bir çok sitenin kullandığı gibi ben de "Oyuna Başla" butonu kullanıyorum. Yalnız buton yardımı ile oyun başlayınca tam olarak "Oyuna Başla" butonunu olduğu yerde reklam çıkıyor ve muhtemelen siteye girenler "Oyuna Başla" yazısına, başlaması için 2 kere basıyor ve dolayısı ile de peşinden gelen reklama tıklıyor.

Bu durum adsense kurallarına aykırı mı acaba?