Bende dikkat ettim.Malum, kimse reklam vermiyor.Adamlar eve nasıl ekmek götürecek onun peşinde.Bir süre daha, Türkiye pazarında reklam almaz, zarar eder ise, Türkiye Pazarından çekilebilirler.... !
diye düşünüyorum ama korkmayın, google da çalışmıyorum. Tahminim bu
çok gereksiz bir paranoya Allah işte çene vermiş sadece. Şirketler geçen mali yılı kapatma derdindeler ayrıca herkes yeni yılda reklam çalışmasından ziyade önünü görmenin peşinde şubat 15 gibi herşey düzelmiş olur