zaten filepostla çalışıyorum.bu sitenin filepostla alakası nedir bilmiyorum ama filepost adminine site üzerinden mesaj atsam avaxhome'dan üyelik verebilir mi ? sanki onların forumu gibi bir intiba uyandırıyor dışardan.
edit:avaxhome davetiyesi gönderen olursa ayrıca çok sevinirim.Hiç gerek kalmaz bunlara.