Konu
Beşiktaş - İ.B.B | Süper Lig 18. Hafta | 19 Ocak Cumartesi | 19:00
19-01-2013, 19:12:48
#7
Yeniceri
Bütün ümidim gençliktedir
Maçı evde Digiturk'ten izliyorum. Beşiktaş topa sahip olmada biraz daha iyi. İstanbul Belediye, arkadaşların dediği gibi bize hep ters geliyor. Fakat maçtan oldukça ümitliyim. Fernandes'in yedekler arasında olması da, ayrı bir umut veriyor bana