Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yurtdışından alınık,imei kayıtlı beyaz çiziksiz 4s imi sana 1000 liraya veririm orhan reiz kutusuna kadar var,hemde r10 imlemelerde kayıtlı bak .d hızlı erişim

satmayı düşünmüyorm normalde ama talip olursan veririz

2 hafta once benim telefonmun aynısı gibi(yurtdsından alınma beyaz ciziksiz sorunsuz 4s) bir telefon 1000 liradan gitti,950 ye bile satmamıstı.

o yuzden fiyat makul bnde ki .d
Garantili arayıştayım + yurt içi sağolasın ahmetim