yurtdışından alınık,imei kayıtlı beyaz çiziksiz 4s imi sana 1000 liraya veririm orhan reiz kutusuna kadar var,hemde r10 imlemelerde kayıtlı bak .d hızlı erişim
satmayı düşünmüyorm normalde ama talip olursan veririz
2 hafta once benim telefonmun aynısı gibi(yurtdsından alınma beyaz ciziksiz sorunsuz 4s) bir telefon 1000 liradan gitti,950 ye bile satmamıstı.
o yuzden fiyat makul bnde ki .d