konu ne bakımdan güncel? oraya bir teklif vermişim, ekstradan zil takıp oynamamı mı bekliyorsun? Zahmet edip, fiyat yüksek geldi deseydin bari... Veya kafandaki fiyatı söyle de millete, yok PM geldi, yok PM gitti işkencesi çektirme...
İşin sonuçta teknik bir detayı yok, anlaşman gereken tek nokta fiyat, fiyata yorum yapma zahmetinde bulunmuyorsan, bi zahmet aklındaki fiyatı söyleyiver