Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 hesabını sattın öyle mi? Dur şimdi cepteyim, bilgisayar başına geçince seni bir banliyim.
Satmamış usta yeni satın almış adam açık sözlü, acaba diğer üyeliğinide söyler mi ?