Üstüne 200 tl daha koyarsın , ikinci el galaxy s2 alırsın.4.1.2'ye yükseltirsin , root eder ve gereksiz programları kaldırırsın.Sonrasında gidip 2200 mAh bataryalı kılıf alırsın.Full oyun oynamazsan 2 gün gider.