Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 hesabını sattın öyle mi? Dur şimdi cepteyim, bilgisayar başına geçince seni bir banliyim.
Buyrun banlayın.
Bu hesab kulanılmıcak. zaten