KaRNeC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah iyi sonuçlanır.
Adsense kapandıktan sonra değeri daha iyi anlaşılıyor.
İnsallah hocam,yayincilari zarara ugrattigim bir konunun var oldugunu dusunuyorsaniz 1-2 aylik odeme almadan reklam dahi yayinlayabilecegimi belirttim. Simdi ne erek var ac yeni hesap dicek bazilari ama benim icin kazanc elbette ormli ancak ben bugune dek herhangi bir adsense politikasina art niyetli davranista bulunmadim. İstegim disinda yapmis oldugum bir yanlis olmus isede cezasini cekip yoluma devam etmek istiyorum. Yeni hesap acmanin birbirimizi karsilikli olarak kandirmak oldugunuda dile getirdim mailimde ama bakalim bir iki gun bekliycez Artik.Umarim olumlu bi sonuc alabilirim.