Yeni hesap açarken nelere dıkkat etmelıyım.
Aynı isimle açabilir miyim ?
Aynı isimle hesap açabilirsin belki ama sağlıklı olacağını düşünmüyorum. En mantıklısı yakının üzerinden hesap açman.

Aynı Adresi göstermem sorun olur mu ?
Aynı adresi göstermen muhtemelen sorun yaratmayacaktır.

Anne, Baba, Abi vs uzerınden yenı hesaplar açmam sorun oluşturur mu ?
Oluşturmaz hem işini garantiye almış olursun.

Kendi Banka Hesabımı Yazmamda sakınca olur mu ?
İlk aşamada sıkıntı olabilir ilk önce hesabı açtığın kişinin hesabına çek parayı daha sonraki ödemelerde kendi hesabınla çek.

Yoksa hesabı actıgım kısının adıyla kayıtlı olan banka hesabı kullanmam sart mıdır?
Öyle bir şart yok ama üstteki sorunun cevabı burada da geçerli.

Yukarıda söylediklerim yapılması zor şeyler değil ve bunları yaptığın takdirde açılmaması için hiçbir neden olmaması gerekiyor. Bol şans