Bot ile çalışan sitelerin sonunun ne olduğu ile ilgili tecrübeniz tam olarak nedir. Yani böyle bir site açıp umduğunuzu bulamadınız mı, yoksa akıbetini bildğiniz bir site mi var. Tecrübeniz ile ilgili biraz daha detay verir misiniz?. Ben şimdi size bot ile çalışan bir sitem var ayda 6 bin lira bırakıyor, tecrübelerime inanın desem editörler işsiz mi kalacak??
http://teknoloji.milliyet.com.tr/goo...95/default.htm
kopyaladığınız içerikten site sahiplerinin haberi varmı ?