Arkadaşlar merhaba, malesef bugün 7 senelik hesabım banlandı. Bu nedenle yeni hesap açmam gerekıyor. Daha önce ilk açtıgım hesabı bu zamana kadar devam ettırdıgımden hesap açmada uyulacak kuralları vs cok fazla bılmıyorum.
Yeni hesap açarken nelere dıkkat etmelıyım.
Aynı isimle açabilir miyim ?
Aynı Adresi göstermem sorun olur mu ?
Anne, Baba, Abi vs uzerınden yenı hesaplar açmam sorun oluşturur mu ?
Kendi Banka Hesabımı Yazmamda sakınca olur mu ?
Yoksa hesabı actıgım kısının adıyla kayıtlı olan banka hesabı kullanmam sart mıdır?