Arkadaşlar 6 senedir kullandığım adsense hesabım devre dışı bırakılmış şuan kafayı yemek üzereyim :@
Gelen Mail

Alıntı
Sayın Kullanıcımız, Tüm yayıncıları program politikalarımız (https://www.google.com/support/adsen...e-3pp-tr&hl=tr) ve Şartlar ve Koşullarımız (https://www.google.com/adsense/local...e-3tc-tr&hl=tr) doğrultusunda sürekli olarak inceliyoruz. Yakın zamanda hesabınızda yapılan bir incelemede uzmanlarımız, hesabınızın politikalarımıza uymadığını tespit etti.<br /><br />WEB YÖNETİCİSİ YÖNERGELERİ: Program uzmanlarımız, AdSense programındaki siteleri düzenli olarak incelemektedir. AdSense görüntüleyen sitelerin benzersiz ve alakalı içerik sağlayarak son kullanıcıya yeterince değer sunması ve az miktarda orijinal içerik bulunduran veya hiç orijinal içerik bulundurmayan sitelere reklam yerleştirilmemesi önemlidir. Ayrıca, içerik tabanlı olmayan sayfalara Google reklamları yerleştirilemez.<br /><br />Siteniz, anlaşılır bir gezinme sistemi ve genel düzen sunarak iyi bir kullanıcı deneyimi de sağlamalıdır. Kullanıcılar, sayfalarınız arasında tıklama yoluyla kolayca gezinebilmeli ve aradıkları bilgileri bulabilmelidir.<br /><br />Siteleriniz politikalarımızın özünü ihlal ettiğinden, reklam sunumunu devre dışı bıraktık.<br /><br />Daha fazla bilgi edinmek için program politikalarımızı (https://www.google.com/adsense/policies) ve Google&apos;ın Web Yöneticisi Kalite Yönergeleri&apos;ni (http://www.google.com/support/webmas...=35769#quality) inceleyebilirsiniz.<br /><br />Bu nedenle AdSense hesabınız devre dışı bırakıldı.<br /><br />Ayrıca, Şartlar ve Koşullarımızda belirtildiği gibi, bu sözleşmeyi ihlal eden yayıncılara daha fazla ödeme yapılmayabilir. Hesabınızda birikmiş kazançlarınız, bu durumdan etkilenen reklamverenlere iade edilecektir. Bu işlemin AdWords reklamverenlerimizin çıkarlarını ve AdSense programının kalitesini korumak amacıyla yapıldığını bilmenizi isteriz.<br /><br />Anlayışınız için teşekkür ederiz.<br /><br />Saygılarımızla,<br /><br />Google AdSense Ekibi<br /><br /><br />
Neyi ihlal etmişizde devre dışı bırakılmış acaba :S
Geri alma ihtimalimiz var mıdır ya cidden acayip sinirim bozuldu 7 sene olacak nasıl banlanır ya ((
700 dolarıda içinde alıp gitti gelde delirme yaa