Arkadaşlar her konuşmamda google'u kandırmamak gerektiği konusunda ısrarlı davranıyorum. Nitekim öylede oldu. Aylık 450 dolar civarı adsense gelirimiz var 5-10 bin lirada diğer gelirlerimiz var hamd olsun yetiyor bize. Adsense sunucu paramızı çıkarsın yeter.
Başka insanların büyük emekleriyle yazdığı konuları bi botla çekip google'a 5000 index gönderen arkadaşlara sesleniyorum.
Harcadığınız süreye yazık. Tecrubelerime dayanarak söylüyorum elinize geçen 3-5 kuruş size kar kalmıyacak.
Saygılarımla