FierOzgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+++ Kesinlikle katılıyorum . Tecrübelerimden yola çıkarak belirtiyorumki evet çok doğru bi yoldasınız fakat bekleyin .

Kendimden örnek vereyim reklam olmasın diye site adresini vermiyorum. kendi adımı içeren bir blog açtım 1 buçuk sene felan oluyor. Premium güzel bi tema aldım çok fazla modifikasyon yapıp görselliği ön planda tuttum. Bi yandan özgün içerik girip bi yandan ne yalan söyleyeyim kopya içerik girdim ama çoğu yerini rewrite yaptım . 1 ay geçti tık yok 3 ay geçti az çok geldi ziyaretçiler 6 ay oldu 9 ay oldu günde 2 k tekili gördüm reklamlar aldım baya geliri oldu sonra sattım güzel bir rakama . Şimdi sattığım adam her bir köşesine reklam koymuş hit bilgilerini bilmiyorum ama eminimki 100 ü geçmiyodur . Çünkü kim hertarafı reklamlarla dolu bi sitede gezinmek isterki. Ziyaretçileri kendimiz yerine koymalıyız objektif düşünmek lazım " ya bu site iyi güzel sağlamda bilgi var şunu sık kullanılanlara ekliyim arada bakarım " dedirtmeniz lazım , ya en önemlisi sabır lazım , yılmamak lazım , kendinden emin olmak lazım. İnan bana gerisi hiç beklemediğin anda çok güzel bir şekilde geliyor.
Zaten para kazanmak amacıyla açmadım siteyi.
Ama sonuçta insan yazılarını daha fazla insana okutmak istiyor.
Bu arada ben de hiç reklam koymadım siteye.
Şu an 2 K bile olsa koymam.
İleride koyarsam o da ziyaretçinin çok gözünü yormayacak şekilde 1-2 tane koyarım.