Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üye girişi yapmak istedim fakat yanlış diyor.
Merhabalar,
Biri değiştirmiş veya ben yanlış yazmış olabilirim, sabah 6:45'te konuyu açtım dün geceden beri hiç uyumadım, sersemleştim biraz kusuruma bakmayın demo@demo.com / demo olarak giriş yapabilirsiniz.