sanki adsense yetkilileri bilgisayarının başına geçmiş çeşitli kriterleri değiştirince ne kadar kâr ettiklerini hesaplayarak bir ayar yapıyorlar gibi.
- oğlum onu öyle yapmayalım aylık bir milyar dolar maliyeti oluyor.
- ya abi öyle diyorsun da bak alternatifler çıkacak, bak TBM yi biraz artıralım bir bakalım ne kadar farkedecek .
- yav, ne farkedecek milletin umurunda mı? rakip yok, keseyi dolduralım oğlum ya.
- abi çok düşük oldu böyle, bak r10 da yazmaya başlamışlar türkiye'de, böyle böyle insanlar iyice nefret edecek. Reklam verenler reklam verirken ama boru gibi TBM ler gösteriyoruz, millet anlar yani bence.
- merka etme seeenn ben işimi bilirim, sonuçta kazanan ben oluyorum merak etme. En kötü banlarız olum ya bir sürü insanı aynı anda yine küp dolar.
- abi banlanan hesap olunca iade yapmıyor muyuz reklam verenlere?
- niye la enayi miyiz, alla alla. olum saf mısın la sen?
- abi ne biliyim öyle diyoruz her yerde ya.
- layn kim denetleyecek bizi. takılıyoruz işte... alternatif çıkıncaya kadar böyle ....