Merhaba,

Arkadaşlar birşey sormak istiyorum. İngilizce bir blogspot açılsa adsense hesabını bağlasak kazanç nasıl olur?

Ayrıca blogspot temalarını kullanmak istemesek adsense için iyi bir teması var mı?