böyle bir kampanya yapıyorlar 5-6 tane verip gerisini beklemeye alıyorlar ama bekleyenler bilmiyorlarki boşuna bekliyorlar. Amaç belli işte kampanya yapıp isim duyurmak ve bunu başarıyorlarda. Iyisi kötüsü olmuyor sonuçta