camtasia'da kaydedeceğiniz ekran boyutunu kolayca ayarlayabilirsiniz ve kayıt türü xvid vardı..Uzun zaman önce kullanıyordum baya kullanışlı bi programdı..Derslerini nette bulabilirsiniz ama biraz kurcakayınca zaten çözersiniz basit bir program.
Evet guzel bir program. Ekran boyutunu cozdum peki bu format olayi nedir? .avi var birde kendi programin formati, avi ile kaydediyorum fakat screen almaya calistigimda hata veriyor.
ornek:
Alıntı
Size: 256317368 bytes (244.44 MiB), duration: 00:02:32, avg.bitrate: 13490 kb/s
Audio: pcm_s16le, 22050 Hz, 1 channels, s16, 352 kb/s
Video: tsc2 / 0x32637374, 637x478, 30.00 fps(r)
Error: The duration of this file seems too short.
Sozde avi olarak kaydediyorum ama video:tsc2 bu nsl formattir ki