Aynen benimkiside banlandı neden banlandı bilmiyorum
Bir çakallık yapsam, tamam dicem eyw. kapandı. Bu zamana kadar iyi idare ettik..
Ama öyle bişey yok, neden banlandım bilmiyorum cidden. Yardım edebilecek tecrübeli birisi var mı? İtiraz edecem bu kararı. Olumlu sonuç alabilme ihtimalim var mı?