camtasia'da kaydedeceğiniz ekran boyutunu kolayca ayarlayabilirsiniz ve kayıt türü xvid vardı..Uzun zaman önce kullanıyordum baya kullanışlı bi programdı..Derslerini nette bulabilirsiniz ama biraz kurcakayınca zaten çözersiniz basit bir program.