hakkaten ya bu aralar bu google kendi reklamlarını gösterip duruyor.
Bu reklamları engellemenin bir yolu varmı ?
Yani birde engelleyince google amca bizi kara listeye çeker mi?
Son olarak kendi reklamını bize yaptırıp tık ücreti ne veriyor neticede aracı yok patronun reklamı.