Bak arkadaşım beni cidden geriyorsun sana daha öncede söyledim bilmediğin konularda yorum yapma.Ben kişi ve kişilerle konuştum bir yorumda bulunma.
Bir daha söylüyorum ben msn adresi kullanmıyorum.
endercengiz01@hotmail.com
tekrar diyorum ben msn adresi kullanmıyorum bilginize hiç bir işlem yapmayınız.
Gerdigim yok arkadaşım senin hesabını çalan arkadas attı sanirim bana dolandiricisin diye abi tebrik ediyorum seni odedigin için bu tarz olaylar çok oldu biliyorsundur sende neyse hayirli aksamlar kirdiysam kusura bakma.