Muzaffer09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tarz senaryolar daha öncede yazılmıştı ancak sorgulamamak lazım tabiki gönderildiyse sorun yok.Sevindim senin adına.
Bak arkadaşım beni cidden geriyorsun sana daha öncede söyledim bilmediğin konularda yorum yapma.Ben kişi ve kişilerle konuştum bir yorumda bulunma.

Bir daha söylüyorum ben msn adresi kullanmıyorum.

endercengiz01@hotmail.com

tekrar diyorum ben msn adresi kullanmıyorum bilginize hiç bir işlem yapmayınız.