Türkiye de bunun gibi binlerce hasta vardır, neden sadece refiye ? Ben yalnız bir kişiye böyle yardım yapılmasına karşıyım. Yardım yapılacakca bir havuz oluşturulsun, herkes bu havuza gönlünden ne koparsa bağış yapsın. Sonra bu havuzdaki paradan hayatı ciddi risk altında olan herkes faydalansın, 1 kişi değil!!!
Öyle bir havuz var aslında.
Devlet diye bir kurum ülkede yaşayan herkesten o havuza para topluyor.