benim merak ettiğim değinmek istediğim bir konu var her yıl 1 veya 2 defa bu tip organizasyonlar bir şekilde yapılıyor görüyoruz ama sadece gördüklerimize yardım edebiliyoruz basının ön plana çıkarttıklarını yada sanal ortamda gücü olanların yaydıkları şekilde görüyoruz peki ya diğerleri mevzu sadece refiye yılmazın hayatımıdır tabikide onada yardım yapılsın ama ya diğer insanlar ? refiye gibi kaç insan vardır sesini duyuramıyan ya bunlar ? burda toplumu duyarlı olmaya davet edenler devletide duyarlı olmaya davet etsin lütfen bizim gücümüz bir yere kadar , kolumuz bir yere kadar uzanıyor.

türkiyenin başına adam gibi bir iktidarın gelmediğini görmeden ölürsem gözlerim açık gidicek. zorunlu sigorta diyorlar kitliyorlar hiç demiyorlar yaw bu adam zaten çalışmıyor bu parayı neresinden çıkartıpta bize ödesin yerine biz bu halkı nasıl yolarız masa başında onun hesabını yapıyor bizim iktidarlarımız...!