dün haberlerde izlediğimde arkadaş için üzüldüm Allah yardımcısı olsun, daha gençliğinin baharında 1 saat kafamız ağrıdığında ne yapacağımızı şaşırıyoruz o sürekli bununla yaşıyor. ama aklıma şu da takıldı yüz nakli yapılabilen bir ülkede nasıl olurda bağısak nakli yapılmaz, yapılamaz diyordum ki sağlık bakanlığı bu işlemlerin ülkemizde yapılabildiğini söyleyince tamam dedim yanlış düşünmemişim, yani abdye gitmesine gerek yok, ülkemizde bu nakil işlemi yapılabiliyor ve sağlık bakanlığına bağlı ilgili kuruluşlar zaten sağlık durumunu takip ediyormuş. her ne olursa olsun Allah bu arkadaşımızın ve tüm sağlık problemleri yaşayanların yardımcısı olsun ve acil şifalar versin. ayrıca sizi ve diğer duyarlı arkadaşlarıda gönülden tebrik ediyorum.