Kesinlikle doğru bir konu. Webadam ne zaman ücretsiz host dağıtmaya başladı bütün sunucular gitti. Yıllık para ödemişim benim sitem bile günün yarısından fazla kapalı kalıyordu. Ben de taşındım oradan. Ücretsiz bile olsa elbetteki böyle bi konu açmak arkadaşın hakkı.
Az sonra gelirler kesinti yok derler buna eminim.Zaten kalitesiz sitelerimi orda barındırıyorum artık yoksa gelir kalmazdı sitelerde.