Kesinlikle doğru bir konu. Webadam ne zaman ücretsiz host dağıtmaya başladı bütün sunucular gitti. Yıllık para ödemişim benim sitem bile günün yarısından fazla kapalı kalıyordu. Ben de taşındım oradan. Ücretsiz bile olsa elbetteki böyle bi konu açmak arkadaşın hakkı.