Ozel mesajlari yolladim.

hasyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ürünlerin fiyatlarını özel mesaj ile göndermektense konuya yazsanız pekte güzel olurdu.
Boyle olmadigi surece konu altta, kalir ve ben de satis yapamam. Satis yapmak icin de uste cikarmak icin mesaj yazmak gerekir ki bu da hos bi' goruntu olmaz.