Roberto Carlos ile ilgili yazıyı okuyunca güldüm bayağı. Fenerbahçe'ye bonservisi elinde -yani bedavaya- kulup ararken gelmiş, 34 yaşında gelip 37 yaşında giden bir adam mı ligimizin en iyi transferi? Defans, kaleci felan olsa yaşı neyse diyeceğim de adam bek oynuyordu. Bence kimse kendini kandırmasın Carlos geldiğinde geçmişi prestijli olsa da geldiğinde pek prestijli bi halde sayılmazdı. Zaten orta düzey bir takıma gitmesi bekleniyordu o yaşta öyle de oldu. Rakip derseniz Quaresma adam gibi oynasaydı Beşiktaş'da ligimizin en iyi en prestijli transferi olabilirdi mesela. Sniejder geçen mesajımda da belirttiğim gibi bir çok büyük avrupa takımının şuanda da istediği bir oyuncu. 28 yaşında yetenekleri tartışılmaz. Ha Sniejder Galatasaray'da mı? Şuan bence değil hatta yapılan açıklamalara bakılırsak Sniejder'in Menejerinin oyunları gibi geldi bana bu olanlar hep. Kısaca Inter ile anlaşamamış Inter rest çekmiş menejeride talip olan kuluplerin verdikleri paraları arttırması için bu oyunu oynuyor gibi gelmeye başladı bana. Umarım gelir ama bence pek umutlanmaya, Sniejder bizde,hayırlı olsun siz ne derseniz deyin gibi söylemlere gerek yok şuan.