Gelmezse kendi mi kaybeder? Haha
Sony Tablet P ile gönderildi...
aman dikkat et, üzerine basmayalım.
Evet Forlan gelmedi bitti, Reyes gelmedi bitti....Bu da illaki bitecek diye birşey yok ama İspanya'da onu Real Madrid ve Barcelona almaz.Oradan bir takıma giderse bu ikisinin altında kalır.
İngiltere'den de görüldüğü üzere onun kafasında ki takımlar onu istemiyor.Liverpool'a gitse M.United - M.City - Chelsea gibi takımların altında kalır.
Ayrıca Türkiye'de sevgiyi başka bir yerde göremez, burda vergi yok, çocukları en iyi okullarda okuyacak, arabaları kulüp tarafından verilecek, evi çok lüks olacak...Ve bu takımda ağırlığı olacak, çünkü en büyük isim.
Türkiye'de devamlı zirveye oynayacak, bu gidişle yıllarca Şampiyonlar Ligin'de de hep boy gösterecez...
Burdan başka yere gitse tek yıldız o olmadığı için, artı aldığı ücret yüksek olduğu için bu kadar zahmete kimse girmez.Burada ki sevgiyide başka yerde görmez.
PSG'nin Td'si dedi ki biz düşünmüyoruz..Geriye ne kaldı Rusya ya da bu söylediğim liglerin altında ki takımlar mı? iyi buyursun gitsin.
Bu sebeplerden dolayı KENDİ KAYBEDER ! Demek istediklerimi anlamak istediğiniz gibi anladığınız için haha hehe gibi kalitesiz anlamsız tahrik dolu mesajlarınıza birşey demiyeceğim...Kıskançlık olsa gerek.