Arkadaşlar bir sitem var. 3. senesine yaklaştı. Çok fazla SEO yaptırmadım. Özgün yazı ile kendi kendine yükseldi diyebilirim.
Link alımı yapmadım, Ekstra paketler almadım, Tanıtım yazısı vs almadım.
Kısacası site şuan da 8-10K bandında takılı durumda ve ne düşme nede yükselme olmuyor.
Ücretli bir tema ve VDS kullanıyorum...
Günlük bazen 2 adet bazen 10 adet %100 Özgün yazı ekliyorum....
Sizce şimdiki adımım ne olmalı. Paket mi almalıyım, Link mi almalıyım, Tanıtım Yazısına mı ağırlık vermeliyim...
Önerileriniz Değerlidir...