Arkadaşlar ücretli adsense hesabı açtırmanın bi zararı olur mu ? mesela açan kişi benim kazançlarımı kendine aktarabilir mi ? veya kazançlarıma el koyabilir mi ? hesabı teslim aldıktan sonra neler yapmalıyım ?

Teşekkür ederim