The_joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden yeni bir konu daha açıyorsun ?

https://www.r10.net/site-alim-amp-sit...satiyorum.html

konuyu report ettim silinmesi için
diğeri silindi sandım k.bakmayın, fakat o zaten tks bölümünde o konu silinirse iyi olur.