başlıkta anlattım sanırım.çok araştırdım ama hep eski dökümanlar kalmış yapamadım.faceden almam gereken kodu dahi bulamadım.artı nasıl splash yapıcam onuda halledemedim.ücretli ücretsiz destek istiyorum.iyi çalışmalar.