WebHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu açmak istenildiğinde Kötü amaçlı yazılım uyarısı veriyor! Demodada aynısını dedi..
Demo sitemizi google kötü amaçlı olarak algılamış nedense ,aslında herhangibir sorun yoktur,onun dışında konu açmak isterken derken Kaynak: http://www.wmsiteniz.com/vbulletin-t...temasi-v1.html budamı aynı uyarıyı veriyor?