Konu açmak istenildiğinde Kötü amaçlı yazılım uyarısı veriyor! Demodada aynısını dedi..
Demo sitemizi google kötü amaçlı olarak algılamış nedense ,aslında herhangibir sorun yoktur,onun dışında konu açmak isterken derken Kaynak:
http://www.wmsiteniz.com/vbulletin-t...temasi-v1.html budamı aynı uyarıyı veriyor?