sırf yorum yapmış olmak için laf kalabalığıyla kafa karıştırmakta ustasınız sanırım, konuda grafikden yada grafikle ilgili moderayondan bahseden kim, biz olayın başka boyutunu konuşuyoruz, ne okuduğunuz hakkında bi fikir edinseydinizde öyle iğnelemeye başlasaydınız keşke.