https://www.r10.net/forumda/892253-ta...-edilmeli.html

ısrarla anlamıyorsunuz dimi ?

moderatör olmanız bu bölüm için kalifiye olduğunuz anlamına gelmez. grafik dünyası hakkında bilgiye ve geçmişe sahip birinin moderatör olması gerekiyor. x kişisi y kişisi değil.

anlamadığınız bir konunun moderasyonunu neye dayanarak yapacaksınız ? ilahi bir güç mü verildi size de bunun kararını verebiliyorsunuz.

10 tl ye domain satılmadı diye ban atılıyor. IQ su 50 nin üzerindeki herkes bunun ban sebebi olduğunu bilir, ticari anlaşmaya aykırı bir durum söz konusu.
Grafik bölümündeki bir ihlali ya da yanlışı 0 bilgiye sahip bir moderatör nasıl değerlendirebilir?
ben istesem kurallara da dayandırarak çok kişiyi haksız yere banlatabilirim.. anlamayan biri gelir bakar adam doğru söylüyor der geçer.


kısacası grafiker değilseniz bu bölüme müdahele etmeyin ya da buraya grafiker bir moderatör verin. Herkes anladığı işi yapsın.