Sorunda orda niye bana Haksızlık yapılsın ki ???
Siz forum yöneticileri bir bütünün parçaları değilmisiniz ve aldığınız aynı zamanda uygulanan kurallar aynı değil mi? Niye yöneticileri ayrı tutalım, siz forumda düzeni sağlamak ve haksızlıkları önlemek için yokmusunuz ? Sizlerin içerisinden bazı kişiler görevlerini yapamıyorsa niye hala aranızda tutuluyor?
Sayın moderatör şikayet konusu açtığımda mesaj bile yazılmasına müsade edilmeden tak kilitlendi lütfen şu 400 TL lik yarışmayı bir inceleyin anlayacaksınız demek istediğimi...
Bakın hala anlatmak istediğime odaklanamıyorsunuz, size bir haksızlık yapılmışsa bu bir keyfiyet olamaz, olsa olsa hata olabilir. Eğer bir keyfiyet varsa zaten dediğiniz gibi o tür kişiler bu yönetimde barınamaz. Bizim sizden beklentimiz, kendinizle ilgili haksız bir karar verildiğini düşünüyorsanız (ban hariç), şikayet yada eleştiri konusu açmak yerine online gördüğünüz modlardan birine sorununuzu anlatan detaylı bir pm atmanızdır. Sorununuzu düzgün bir şekilde aktarırsanız hakkınız olanı alacağınıza emin olabilirsiniz