2 gün önce s3 mini almak için sanalpazara üye oldum bir tane satıcı buldum pasaport kayıtlı felan filan herşeyi vardı telefonun dedimki eğer pasaport kayıtlı diye gönderipte clone imei çıakrsa almayacağımı söyledim bugün cihaz geldi pasaport kaydı felan yok ortalarda hemen satıcıyla irtibata geçtim ürünü geri alacağını söyledi Allah razı olsun ama tek sorun bizim kart extresi ayın 13 ünde geliyor 800 tl ödeme yaptık extrede bu 800 tl gelicek ama 1-2 gün sonrasında ücret bize sanalpazar tarafından iade edilecek bu durumda ne yapacağız ?

özet : Kart extresi kesildikten sonra bize 800 tl geri iade edilecek