keepimg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düştüğü akşam dışarıdaydım. Yoksa domain bendeydi Affı yoktu

Projem de şuydu,

Casus kamera, kalem kamera, kamera anahtarlık, sahte kamera, casus yazılım vb...

gibi ürünleri pazarlayan şirketler var ya onlara sat İyi fiyattan ittir. İttir derken onların da işine glemesi lazım domain güzel domain çünkü bu bahsettiğim anlamda..
Benim amacımda satmak zaten .İttirme demiyelimde çıkarlar doğrultusunda domain ,para alışverişi diyelim.

Domaini bence alamazdın backorder yapmadan.Çünkü işim bu olduğundan yeterince zırh'a sahibiyim Her türlü kapışırım.