bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ödemiyorum arkadaşlar yararlanmadığım hizmet için zorla para alamazlar. Herşeye bi kulp bulup sömürüyorlar bizi nedir bu böle.

Aynen öyle hocam. Babam çok sinirleniyor bu duruma. Ben şimdi üniversite kazanamasam bu sene hep babam bana baksa 50 yaşıma kadar böle babam prim mi ödeyecek. Devlet nerden para alacağını millet nerden sömüreceğini şaşırdı.

Benimde 280 tl borcum çıkmış baktımda. Saçmalık bu olay ya.